dijous, 3 de novembre del 2016

MONESTIR DE MONTSERRAT (1.237m)

Bona tarda rutaires!

Voleu al·lucinar amb unes vistes impressionants? Si és que si, heu de visitar la nostra estimada Montserrat! Aquest paratge natural us espera amb unes imatges de la naturalesa que ús al·lucinaran!

Avui us portem una ruta fins al Monestir de Montserrat! Iniciarem la ruta amb el funicular de Sant Joan, el qual us deixarà a dalt del Pla de les Taràntules. Tot just sortint de l'estació trobarem el camí per començar a caminar a la dreta, un cop hàgim passat per sota d'un petit pont seguirem recta direcció a Sant Jeroni, tal com ens indiquen els senyals.

Hem d'anar seguint el camí principal sense deixar-lo en cap moment. Després de passar un pas estret de roques, arribarem a un mirador, el mirador de la Serra de les Paparres. Us recomanem al cent per cent que us pareu a observar les meravelloses panoràmiques!

Seguirem el camí, el qual s'endinsa al bosc i creua el torrent de Santa Maria per una passera, a continuació emprendrem una pujada on trobarem a la dreta, un camí amb un pendent descendent que és el camí que prendrem a la tornada per accedir de nou al monestir. Des d'aquest punt, trobarem un senyal que ens guiarà cap a l'esquerra, seguint les indicacions ens trobarem a pocs minuts abans del cim.

Un cop arribeu al cim podreu gaudir d'unes vistes meravelloses! És una ruta amb una dificultat baixa i al llarg del camí anireu trobant els indicadors del Parc Natural que us guiaran en tot moment pel camí correcte per arribar al Monestir de Montserrat.

Esperem que gaudiu tant com nosaltres aquesta ruta i recordeu que demà comencem un nou esport de muntanya al blog! No us ho perdeu!